Dag 4 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Lune Kuipéri - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Lune Kuipéri - WaarBenJij.nu

Dag 4

Door: Laura en Lune

Blijf op de hoogte en volg Lune

26 Juli 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Vandaag zijn we in de ochtend weer naar Fikelela gegaan en hebben daar met de kindjes gespeeld. We hebben als eerste de baby's gevoerd en het is echt heel raar want de kinderen moeten het eten delen en krijgen alle medicijnen via 1 spuit wat tussendoor niet afgewassen wordt.

We hebben spelletjes gedaan zoals dat de kleine kinderen ballen in een ton moesten gooien, ze waren zo trots als het lukte. En we hebben met ze gedanst en liedjes gezonden waar zelfs de ''mama's'' fanatiek aan meededen. Heel gaaf om te zien!

In de middagen gaan we normaal altijd naar een ander project maar op vrijdagmiddag doe je dit niet en ga je activiteiten plannen voor de volgende week (qua welke spelletjes) en een box klaarmaken waar alle materialen inzitten. We hebben heel veel leuke activiteiten bedacht wat jullie vanaf maandag weer zullen lezen!

• 26 Juli 2014 - 11:53

Miranda:

Ha Lune en Laura!
    Wat een leuke eerste week hebben jullie erop zitten. Zoveel vrolijkheid. Mooi om te lezen. Een heel fijn weekend! Groetjes, Miranda (de Stoeterij)

• 26 Juli 2014 - 14:13

Gijs Wermer:

Hallo Lune en Laura,

Jullie moeten jullie verslagjes maar naar de Volkskrant en de Groene Amsterdammer sturen,ze plaatsen ze vast .Veel succes met jullie mooie werk en de hartelijke groeten aan jullie lieve kinderen.Tot het volgende weekeinde. voordeel is dat ik in een keer kan reageren.Het is een hele goeie stageperiode.

Hartelijke groeten,Gijs van Corry.