Dag 7 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Lune Kuipéri - WaarBenJij.nu Dag 7 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Lune Kuipéri - WaarBenJij.nu

Dag 7

Door: Laura en Lune

Blijf op de hoogte en volg Lune

28 Juli 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Vanochtend zijn we weer naar Fikelela gegaan en hebben daar eerst met de kindjes gespeeld en gevoerd! En daarna heb ik voor ieder kind voor de komende vier dagen de medicijnen in de spuitjes gedaan. Het is echt verbazingwekkend hoeveel medicijnen ze krijgen. Er was een lijst voor alle kinderen, inclusief de baby's. En sommige kinderen hadden twee keer per dag 4 verschillende medicijnen, niet normaal. Één daarvan is een medicijn voor AIDS, wat bijna 4/5e van de kinderen had.

Na de lunch zijn we naar Home From Home gegaan en daar hebben we de kinderen wiskunde geleerd. We hadden een soort board gemaakt en kaartjes met wiskunde sommen. Ik had een groepje die het zo goed deed dat ik ze ook negatieve sommen heb geleerd zoals (-13-9). Ze vonden het echt super leuk om te leren.